Klantenservice

 

Bezorgen en afhalen
Bezorgopties
De bezorgservice van Braqeez zit eigenlijk heel simpel in elkaar. Laat je bestelling de volgende werkdag thuis of op je werk bezorgen. Bezorging door PostNL Bij Braqeez kun je tot 21:30 bestellen om je bestelling de volgende werkdag in huis te hebben...
Kan ik mijn bestelling volgen middels Track&Trace?
We houden je graag op de hoogte van je bestelling. Hoe? Nou, zo: De bestelling... Je ontvangt... ... is correct afgehandeld. ... de orderbevestiging per e-mail. ... heeft ons magazijn verlaten. ... de verzendbevestiging per e-...
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, wat nu?
Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten: Check de Track & Trace code van het pakket In de verzendbevestiging vind ...
Hoe wijzig ik mijn adres?
Hoe wijzig je je bezorgadres? Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Braqeez account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door...
Bekijk alles
Bestellen
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Dat zul je net zien; heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten! Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze...
Hoe maak ik een account aan?
Maak een account aan. Niets moet en alles mag. Het is dan ook geheel aan jou om een account aan te maken. Dit kost je niets en levert je alleen maar voordelen op.  Waarom zou ik een account aanmaken? Je bent niet verplicht om een account ...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Wachtwoord vergeten? Klik op de knop Inloggen rechts bovenaan de pagina. Vervolgens zie je onder de invulvelden de link Wachtwoord vergeten? Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op Reset mijn wachtwoord. Wij sturen je vervolgens...
Voorraadstatus
De bestelknop op de productpagina geeft aan of Braqeez het item wel of niet op voorraad heeft.Op de productpagina vind je de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn. De bestelknop geeft aan of het item wel of niet op voorraad is. ...
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Braqeez gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen. Iets online bestellen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Iets bestellen bij Braqeez is in ieder geval zo gepiept. Binnen een paar stappen bepaal je helemaal...
Bekijk alles
Betalen
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
1. iDEAL Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Waarom zou je kiezen...
Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?
We lossen het op. Is je iDEAL betaling mislukt? Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening...
Terugbetalingen
Wij betalen jou natuurlijk netjes terug. Hoe betalen wij je terug? Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan de manier waarop je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer...
Acties & Kortingscodes
Bekijk hieronder de lopende acties en kortingscodes: €5 welkomstkorting !  Ontvang €5 korting op je eerste bestelling als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief! Aanmelden kan heel eenvoudig onderaan onze webshop bij het kopje 'wekelijkse nieuwsbrief...
Spaarprogramma
Als vaste klant bij Braqeez heb je een streepje voor! Wij werken met een online spaarprogramma, zodat wij jou in de toekomst nog meer voordelen kunnen bieden. Met dit spaarprogramma krijg je via jouw Braqeez account altijd korting op iedere volgende...
Bekijk alles
Veiligheid en privacy
Bescherming persoonsgegevens
Wanneer je iets bij ons bestelt, wil je je privacy graag behouden. Geen ongenode gasten die zien wat je bestelt. Of erger nog: die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Daarom doen we er alles aan om jouw privé-gegevens ook echt privé te houden. ...
Algemene voorwaarden
Deze pagina bestaat uit de Algemene Voorwaarden die bij Braqeez gelden en het Privacy beleid dat van toepassing is op de webshop. Ga direct naar Algemene Voorwaarden Ga direct naar het Privacybeleid Algemene voorwaarden Vanwege de aansluiting...
Wat zijn cookies?
Braqeez deelt cookies uit wanneer je één van onze webshops bezoekt. Kleine (tijdelijke) tekstbestanden voor je pc. Dankzij cookies hoef je niet steeds dezelfde informatie in te voeren of te downloaden wanneer je bij ons terugkomt. Lekker handig! Bovendien...
Veilige betaalomgeving
Braqeez houdt graag de hand op jouw knip. Want niemand mag een dief van jouw portemonnee zijn. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem...
Bekijk alles
Klantenservice
Contact
Braqeez helpt jou graag met al je vragen! Je kunt ons bereiken via onderstaande gegevens of stuur een berichtje via een van onze social media kanalen. Wij proberen alle vragen binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden. Onze contactgegevens ...
Klachten
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Wij lossen problemen graag met jou op en daar hebben wij verschillende mogelijkheden voor.  Ik heb mijn schoenen aangeschaft bij een van jullie verkooppunten, hoe verder?  Omdat onze schoentjes bij heel veel verschillende...
Actuele storingen
Wij doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Helaas gaat er soms wel eens iets verkeerd. Op deze pagina zie je actuele storingen en problemen. Geen storingen Op dit moment zijn er geen storingen. Vragen? Bekijk wanneer wij bereikbaar...
Braqeez nieuwsbrief
Braqeez maatadvies
In de eerste jaren van een kinderleven zijn de voeten zeer kwetsbaar en kan er ook het meeste misgaan. Veel voetklachten die volwassenen hebben zijn het gevolg van het dragen van slechte schoenen in hun jeugdjaren. Daarom verdienen voeten vanaf de geboorte...
Bekijk alles
Retourneren en ruilen
Je product retourneren
Hoe retourneer je je product?Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop! Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren. Wat moet je doen? Voor het verzendenZorg ervoor dat je de artikelen in originele staat en in de originele verpakking...
Status van je retour
We houden je graag op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour. Via Mijn Retouren kun je inzien wanneer jouw pakket in ons magazijn ontvangen is en wat we voor je gaan doen. In de meeste gevallen duurt het maximaal 2 ...
14 dagen bedenktermijn
Toch niet blij met je aankoop? Je hebt een retourperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product retour te melden, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking...
Bekijk alles
Over Braqeez
Het merk Braqeez
Braqeez is geïntroduceerd in 1988 door het familiebedrijf van Gastel Shoes. Van Gastel shoes is ondertussen uitgebreid tot marktleider in Nederland op het gebied van het produceren van kinderschoenen. Het avontuur begon onder de naam Brakkies. Misschien...
Historie Braqeez
Van Gastel Shoes is uitgegroeid tot marktleider in Nederland op het gebied van kinderschoenen. Daarnaast is Van Gastel Shoes een toonaangevende verantwoorde producent en hebben zij de merkenrechten over drie kinderschoenenmerken. Het kinderschoenenmerk...
Bekijk alles
B2B
Braqeez B2B klant worden?
Bij Braqeez zijn wij natuurlijk altijd op zoek naar (kinder)schoenenwinkels waar Braqeez uitstekend in het assortiment zou passen. Heeft u interesse om Braqeez dealer te worden en zou u hier graag meer aanvullende informatie over ontvangen? Neem dan...
Braqeez beeldbank
Wilt u als winkelier of pers graag campagne beelden of productfoto's ontvangen? Dit is natuurlijk mogelijk! Wij stellen deze via een online platform beschikbaar. Heeft u interesse in campagnebeelden of productfoto's? Neem dan contact met ons op. Wij...
B2B inlog
Log in met uw B2B-account om de producten uit onze webshop te bestellen.
Bekijk alles
FAQ
Wat is het retourneer-adres?
Is de maat niet goed? Geen probleem. Je kunt je bestelling retourneren naar het volgende adres: Webshop magazijn Vloeiveld 18 5126 RG, Gilze
Hoe lang is mijn bedenktijd, alvorens ik mijn bestelling moet retourneren?
Ben je er nog niet helemaal over uit of je je bestelling wilt houden? Geen probleem. Je krijgt bij ons 14 dagen de tijd om na te denken of je je bestelling wilt houden.
Wanneer ontvang ik mijn geplaatste bestelling?
Bij ons geldt het 'voor 21:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis' principe. Uiteraard kan dit in enkele gevallen langer duren (door bijvoorbeeld drukte in verband met feestdagen). 
Hebben jullie ook schoenen voor brede en/of smalle voeten?
Al onze schoenen vallen hetzelfde qua breedte. De breedtemaat valt tussen 4 en 5. Dit zal in cm's uit te drukken zijn in een omvang tussen 22,5 en 23 cm.
Hoe ontdek ik welke maat ik voor mijn zoon/dochter moet bestellen?
De maat kun je heel makkelijk opmeten via onze maatadvies-pagina op de website. Wij hebben bij elk artikel aangegeven of het artikel klein, normaal of groot uitvalt. Voor meer informatie en tips kun je het beste de volgende website raadplegen: https...
Ik heb leuke schoenen gezien op jullie website, maar ze zijn uitverkocht. Wat nu?
Dat is jammer zeg! Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice om te vragen of het artikel toevallig nog op voorraad komt. Als dit niet het geval is, kun je onze verkooppunten pagina raadplegen voor een verkooppunt bij je in...
Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelde artikelen?
Als je bij ons op werkdagen voor 21:30 uur besteld, verzenden wij het pakketje diezelfde dag nog. Deze wordt vaak de volgende werkdag bezorgd. Let er eventjes op dat wij niet op zaterdag bezorgen. Als je je bestelling op vrijdag voor 15.00 uur hebt besteld...
Hoe plaats ik een bestelling bij jullie?
Dit gaat gelukkig heel eenvoudig. Je kunt het gekozen schoentje in de gewenste maat aanklikken en toevoegen aan je winkelmandje. Vervolgens voer je je verzend- en factuuradres in. Let hierop wel bij het invoeren van je huisnummer en eventuele toevoeging...
Moet ik verzendkosten betalen?
Binnen Nederland verzenden wij je pakketje helemaal gratis. Voor België en Duitsland rekenen wij onder de €50,00 - €3,95 verzendkosten. Boven de €50,00 verzenden wij helemaal gratis naar België en Duitsland. Voor overige Europese landen rekenen wij €...
Ik kan een bepaald model niet vinden in de webshop, wat nu?
Je kunt altijd onze klantenservice even raadplegen, wellicht hebben zij meteen het goede antwoord voor je.
Bekijk alles