Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Dat zul je net zien; heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten! Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze...

Hoe maak ik een account aan?

Maak een account aan. Niets moet en alles mag. Het is dan ook geheel aan jou om een account aan te maken. Dit kost je niets en levert je alleen maar voordelen op.  Waarom zou ik een account aanmaken? Je bent niet verplicht om een account ...

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wachtwoord vergeten? Klik op de knop Inloggen rechts bovenaan de pagina. Vervolgens zie je onder de invulvelden de link Wachtwoord vergeten? Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op Reset mijn wachtwoord. Wij sturen je vervolgens...

Voorraadstatus

De bestelknop op de productpagina geeft aan of Braqeez het item wel of niet op voorraad heeft.Op de productpagina vind je de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn. De bestelknop geeft aan of het item wel of niet op voorraad is. ...

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Braqeez gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen. Iets online bestellen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Iets bestellen bij Braqeez is in ieder geval zo gepiept. Binnen een paar stappen bepaal je helemaal...