Bestellen & bezorgen
Hoe plaats ik een bestelling?
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Je betaald bij ons geen verzendkosten voor je bestelling.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, ontvang je je bestelling de volgende werkdag al in huis!
Bestel voor 15:00 uur op:
Eerste bezorging op:
Maandag
Dinsdag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag
Vrijdag...
Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace code?
Uiteraard! Op het moment dat het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je per mail de track & trace code van je bestelling.
Je kunt ook inloggen op je Braqeez account om je track & trace code te vinden. Heb je geen code ontvangen? Neem dan contact op...
Kan ik mijn adres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
In het bestelproces kun je aangeven of het pakket op een ander adres geleverd mag worden dan het factuuradres. Let op: je kunt het pakket niet op een antwoordnummer laten bezorgen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per mail, hoe kan dat?
Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
Je kunt de kortingscode op twee plaatsen invullen: direct in je winkelmandje of wat verder in het bestelproces, op de betaalmethoden pagina.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd, onze excuses hiervoor. Per mail zal je een creditfactuur ontvangen en het aankoopbedrag zal worden teruggestort naar je rekening.