Bestellen & bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?
Door onderstaande stappen te volgen plaats je je bestelling snel en eenvoudig: Stap 1. Bepaal de schoenmaat van je kind door deze op te meten via onze maatadvies pagina Stap 2. Vind je favorieten op de webshop en voeg deze toe aan je winkelmand Stap...
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Je betaald bij ons geen verzendkosten voor je bestelling.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, ontvang je je bestelling de volgende werkdag al in huis! Bestel voor 15:00 uur op: Eerste bezorging op: Maandag Dinsdag Dinsdag Woensdag Woensdag Donderdag Donderdag Vrijdag...
Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace code?
Uiteraard! Op het moment dat het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je per mail de track & trace code van je bestelling. Je kunt ook inloggen op je Braqeez account om je track & trace code te vinden. Heb je geen code ontvangen? Neem dan contact op...
Kan ik mijn adres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?
Als je bestelling nog niet is verzonden, dan kan het adres meestal nog worden aangepast. Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact met ons op, zodat wij je adres nog kunnen wijzigen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
In het bestelproces kun je aangeven of het pakket op een ander adres geleverd mag worden dan het factuuradres. Let op: je kunt het pakket niet op een antwoordnummer laten bezorgen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het kan zijn dat we je berichtje via een ander kanaal niet op tijd lezen om je bestelling nog te wijzigen of annuleren. Heb je al een track & trace van ons gehad per mail? Dan is het helaas...
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per mail, hoe kan dat?
Het kan zijn dat de orderbevestiging in je spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Controleer altijd even deze mailboxen. Heb je de mail niet ontvangen binnen een uur na het plaatsen van je bestelling en heb je wel betaald? Neem dan eventjes contact...
Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
Je kunt de kortingscode op twee plaatsen invullen: direct in je winkelmandje of wat verder in het bestelproces, op de betaalmethoden pagina.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd, onze excuses hiervoor. Per mail zal je een creditfactuur ontvangen en het aankoopbedrag zal worden teruggestort naar je rekening.