Ontdek de verkooppunten van Braqeez

Ontdek de verkooppunten van Braqeez

Ontdek de verkooppunten van Braqeez.

Vind jij het fijner om schoenen in de winkel te proberen voordat je ze koopt?

Geen probleem; Braqeez heeft naast een online webshop ook winkels die ons merk verkopen. Door gebruik te maken van onze storelocator weet je meteen waar een Braqeez verkooppunt bij jou in de buurt zit, zo kun je de schoenen in de winkel proberen.

Waar kun je nu de dichtstbijzijnde Braqeez dealer bij jou in de buurt vinden?

Hier hebben wij een speciale storelocator voor. Vul je postcode in en je ziet direct het verkooppunt wat het dichtste bij jou in de buurt is. Wist je dat wij ruim, 170 verkooppunten in Nederland hebben? Zo zit er altijd een verkooppunt bij jou in de buurt. Heb je binnenkort een shoptripje gepland in een andere stad? Je kunt in onze storelocator ook de stad van jouw keuze invullen. Ga jij bijvoorbeeld in Rotterdam winkelen? Vul dan Rotterdam in bij de storelocator (de postcode is niet nodig) en zo zie je direct al onze verkooppunten in Rotterdam.

Zoek je een speciaal artikel die je hebt gespot op onze online webshop?

Helaas is het niet mogelijk om te zien of in winkel het specifieke artikel in een bepaalde maat nog op voorraad heeft. Als je dit wil weten kun je het beste de winkel naar keuze bellen om checken of zij deze schoen nog op voorraad hebben. Is dit niet het geval, dan kun je natuurlijk alsnog besluiten de schoen online te bestellen. Veel van onze verkooppunten verkopen naast onze kinderschoenen, ook onze kindersandalen en natuurlijk de kindersneakers van Braqeez in de collectie opgenomen. Iedere winkel koopt wel zijn/haar eigen assortiment in. Het kan dus ook voorkomen dat je op zoek bent naar een specifieke model kinderschoen van Braqeez maar dat de winkel deze schoen niet in het assortiment heeft opgenomen.

 

Toch je nieuwe Braqeez kinderschoenen online bestellen?

Ook dit kan natuurlijk. Bij Braqeez hanteren wij namelijk al gratis verzendkosten bij besteding vanaf €25,- (verzenden is dus bijna in alle gevallen voor jou gratis). Wanneer je je bestelling voor 15:00 plaats op werkdagen verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag nog! In de meeste gevallen wordt je schoen dan de volgende dag geleverd. Let op! Dit is afhankelijk van de verwerking van je pakketje bij PostNL, wij hebben hier geen zicht op. Wij sturen we direct een email met de track and trace code zodra wij je pakketje hebben aangemeld bij PostNl.

Past de schoen toch niet helemaal?

He dat is balen! Gelukkig mag je de schoen bij ons wel altijd binnen 14 dagen zonder opgave van reden retourneren. Wij rekenen een kleine vergoeding voor het retourneren van €3.95 wanneer je een artikel retourneert. Wij doen ons best om na ontvangst van je pakketje het aankoopbedrag (min de retourkosten) terug te storten op je rekening (of het betaalmiddel wat je hebt gebruikt om een bestelling te plaatsen). Bewaar je afgifte bewijsje wat je mee hebt gekregen bij het PostNl punt altijd goed. Mocht jouw pakketje toch niet helemaal goed bij ons aankomen dan kunnen wij op deze manier wel zien dat je het pakketje naar ons hebt ongestuurd.

Online klantenservice

Vind je het maar lastig om online schoenen te kopen en kun je wel een beetje hulp gebruiken? Ook hier kunnen wij je bij helpen. Je kunt onze klantenservice bellen, mailen of whatsappen. Wij kunnen je helpen met het vinden van de juiste schoenmaat, stijladvies geven of al je overige vragen omtrent je bestelling beantwoorden. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot en met 17:00. Je mag ons natuurlijk buiten deze tijden om wel een berichtje sturen, deze zullen wij dan zo snel mogelijk voor je beantwoorden.

2 juni 2020